Zrušenie neziskovej organizácie a následný výmaz z registra môže byť náročný a zdĺhavý proces. Predovšetkým je dôležité zvoliť správny postup pri vypracovaní dokumentácie. Pripravíme kompletnú dokumentáciu, postaráme sa o komunikáciu s úradmi, dohliadneme na správnosť celého postupu a zabezpečíme úplný výmaz neziskovej organizácie z registra. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte nami pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. V likvidáciách neziskových organizácií sme jednotka na trhu. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zrušenie neziskovej organizácie
Uhradenie poplatkov súvisiacich s výmazom organizácie z registra neziskových organizácii
Zverejnenie oznámenia o vstupe organizácie do likvidácie v obchodnom vestníku
Zabezpečenie výmazu neziskovej organizácie z registra neziskových organizácii
Odovzdanie dokumentácie po výmaze neziskovej organizácie
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Konzultácia vašich požiadaviek
Vypracovanie dokumentov k zrušeniu
Uhradenie správnych poplatkov
Zverejnenie likvidácie v obch. vestníku
Výmaz organizácie z registra
Odovzdanie dokumentácie po výmaze
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár.
Prekonzultujeme spolu celý proces a zodpovieme vaše otázky spojené s výmazom n.o. Zašleme vám informačný email, aké informácie od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.).
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie.
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu neziskovej organizácie na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií.
Zabezpečíme výmaz organizácie z registra neziskových organizácii a po vybavení vám o tom odovzdáme potvrdenie ktoré obdržíme z príslušného okresného úradu.
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké info od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.)
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných údajov vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu organizácie na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme výmaz organizácie z registra a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z okresného úradu
Na likvidáciu neziskovej organizácie a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken štatútu neziskovej organizácie ktorú chcete zrušiť, zoznam členov združenia, údaje štatutára, info či má alebo mala nezisková organizácia zamestnancov a info či má alebo mala nezisková organizácia bankový účet.Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutár - riaditeľ) a zmena názvu. Nezisková organizácia bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že nezisková organizácia vstúpila do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz neziskovej organizácie. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz neziskovej organizácie z registra zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatia platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v neziskovej organizácii. V prípade, ak má nezisková organizácia záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz neziskovej organizácie z registra neziskovej organizácii/registra mimovládnych organizácii; nezisková organizácia prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Na likvidáciu neziskovej organizácie a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken štatútu neziskovej organizácie ktorú chcete zrušiť, zoznam členov združenia, údaje štatutára, info či má alebo mala nezisková organizácia zamestnancov a info či má alebo mala nezisková organizácia bankový účet.Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutár - riaditeľ) a zmena názvu. Nezisková organizácia bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že nezisková organizácia vstúpila do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz neziskovej organizácie. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz neziskovej organizácie z registra zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatia platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v neziskovej organizácii. V prípade, ak má nezisková organizácia záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz neziskovej organizácie z registra neziskovej organizácii/registra mimovládnych organizácii; nezisková organizácia prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Radi by sme sa podelili o vynikajúcu skúsenosť s Aliancou neziskových organizácii Slovenska, ktorá nám pomáhala so zriadením občianskeho združenia. Ich služby využívame dodnes a vždy sme boli maximálne spokojní. Komunikácia rýchla a efektívna. Určíte odporúčame ich služby každému, kto hľadá spoľahlivého partnera v tejto oblasti.
Keď som sa rozhodol, že chcem si zadovážiť občianske združenie pre moju dcéru tak som hľadal možnosti. Som veľmi rád, že som si vybral alianciu neziskových organizácií slovenska. Od začiatku bola komunikácia na vysokej úrovni. Na všetky moje otázky mi promtne vedeli odpovedať a celý priebeh bol bez akýchkoľvek problémov, preto môžem ANOSK iba odporučiť. Teším sa na ďalšiu spoluprácu a ďakujem.
Využili sme služby tejto firmy pri kúpe OZ pre našu dcérku, ktorej zháňame peniaze na rôzne terapie. Oceňujem hlavne skvelý prístup, rýchle jednanie a pomoc a servis aj po odkúpení OZ. Využili sme tiež službu registrácie k 2% z dani z príjmov. Odporúčam všetkým, istotne budete spokojní! Spoločne pre Sofiu o.z.
Vďaka ANOSK máme občianske združenie Daruj zdravie SK. Som rada, že som sa rozhodla pre ANOSK. Profesionalita, komunikácia na úrovni, so všetkým poradia,vyriešia, vybavia, opätovne vybavia registráciu na 2%. Osobne som sa s takýmto prístupom ešte nestretla proste za mňa najlepšie rozhodnutie.
Odporúčame využiť služby ANOSK.SK,v roku 2020 sme potrebovali zriadiť OZ pre nášho syna a preto sme oslovili Anosk.sk,môžem len vrelo odporučiť,príkladný prístup ku klientovi,všetko včas a k spokojnosti vyriešené,výborná komunikácia od prvého kontaktovania.Dodnes využívame služby Anosk .sk každoročne na registráciu nášho OZ Mareček