Zrušenie združenia a následný výmaz z registra môže byť náročný a zdĺhavý proces. Predovšetkým je dôležité zvoliť správny postup pri vypracovaní dokumentácie. Pripravíme kompletnú dokumentáciu, postaráme sa o komunikáciu s úradmi, dohliadneme na správnosť celého postupu a zabezpečíme úplný výmaz občianskeho združenia z registra. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte nami pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. V likvidáciách združení sme jednotka na trhu. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zrušenie združenia
Uhradenie poplatkov súvisiacich s výmazom združenia z registra občianskych združení
Zverejnenie oznámenia o vstupe združenia do likvidácie v obchodnom vestníku
Zabezpečenie výmazu občianskeho združenia z registra občianskych združení
Odovzdanie dokumentácie po výmaze občianskeho združenia
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Konzultácia vašich požiadaviek
Vypracovanie dokumentov k zrušeniu
Uhradenie správnych poplatkov
Zverejnenie likvidácie v obch. vestníku
Výmaz združenia z registra
Odovzdanie dokumentácie po výmaze
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár.
Prekonzultujeme spolu celý proces a zodpovieme vaše otázky spojené s výmazom o.z. Zašleme vám informačný email, aké informácie od vás budeme potrebovať (sken aktuálnych stanov a pod.).
Po zaslaní skenu stanov a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie.
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu združenia na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií.
Zabezpečíme výmaz združenia z registra občianskych združení a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z Ministerstva vnútra SR.
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké info od vás budeme potrebovať (sken aktuálnych stanov a pod.)
Po zaslaní skenu stanov a potrebných údajov vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu združenia na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme výmaz združenia z registra a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z ministerstva
Na likvidáciu združenia a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken stanov združenia ktoré chcete zrušiť, zoznam členov združenia (meno, priezvisko), info kto zastáva v združení akú funkciu a info či má združenie nejaký majetok alebo záväzky. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutárny orgán združenia) a zmena názvu. Združenie bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že občianske združenie vstúpilo do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz združenia. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz združenia z registra občianskych združení zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia stanov a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie stanov z Ministerstva. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v občianskom združení. V prípade, ak má združenie záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz občianskeho združenia z registra občianskych združení/registra mimovládnych organizácii; združenie prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Na likvidáciu združenia a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken stanov združenia ktoré chcete zrušiť, zoznam členov združenia (meno, priezvisko), info kto zastáva v združení akú funkciu a info či má združenie nejaký majetok alebo záväzky. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutárny orgán združenia) a zmena názvu. Združenie bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že občianske združenie vstúpilo do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz združenia. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz združenia z registra občianskych združení zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia stanov a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie stanov z Ministerstva. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v občianskom združení. V prípade, ak má združenie záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz občianskeho združenia z registra občianskych združení/registra mimovládnych organizácii; združenie prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Radi by sme sa podelili o vynikajúcu skúsenosť s Aliancou neziskových organizácii Slovenska, ktorá nám pomáhala so zriadením občianskeho združenia. Ich služby využívame dodnes a vždy sme boli maximálne spokojní. Komunikácia rýchla a efektívna. Určíte odporúčame ich služby každému, kto hľadá spoľahlivého partnera v tejto oblasti.
Keď som sa rozhodol, že chcem si zadovážiť občianske združenie pre moju dcéru tak som hľadal možnosti. Som veľmi rád, že som si vybral alianciu neziskových organizácií slovenska. Od začiatku bola komunikácia na vysokej úrovni. Na všetky moje otázky mi promtne vedeli odpovedať a celý priebeh bol bez akýchkoľvek problémov, preto môžem ANOSK iba odporučiť. Teším sa na ďalšiu spoluprácu a ďakujem.
Využili sme služby tejto firmy pri kúpe OZ pre našu dcérku, ktorej zháňame peniaze na rôzne terapie. Oceňujem hlavne skvelý prístup, rýchle jednanie a pomoc a servis aj po odkúpení OZ. Využili sme tiež službu registrácie k 2% z dani z príjmov. Odporúčam všetkým, istotne budete spokojní! Spoločne pre Sofiu o.z.
Vďaka ANOSK máme občianske združenie Daruj zdravie SK. Som rada, že som sa rozhodla pre ANOSK. Profesionalita, komunikácia na úrovni, so všetkým poradia,vyriešia, vybavia, opätovne vybavia registráciu na 2%. Osobne som sa s takýmto prístupom ešte nestretla proste za mňa najlepšie rozhodnutie.
Odporúčame využiť služby ANOSK.SK,v roku 2020 sme potrebovali zriadiť OZ pre nášho syna a preto sme oslovili Anosk.sk,môžem len vrelo odporučiť,príkladný prístup ku klientovi,všetko včas a k spokojnosti vyriešené,výborná komunikácia od prvého kontaktovania.Dodnes využívame služby Anosk .sk každoročne na registráciu nášho OZ Mareček